ΑΡΧΙΚΗ  |   BODYBUILDING FORUM |   
   
   

Κατηγορίες Άρθρων

  Γενικά
  Διατροφή
  Συμπληρώματα Διατροφής
  Προετοιμασία Αγώνων
  Απώλεια Λίπους
  Προπονήσεις
  Αγώνες Bodybuilding
  Φωτογραφίες Αγώνων
  Ασκήσεις Bodybuilding
  Γυναικείο Fitness
  Για Αρχάριους
  Επιστήμη & Έρευνα
  Συνεντεύξεις
  Videos
  Bodybuilding News

Bodybuilding Forum
  Αρχική Σελίδα Forum
  Φόρμα Εγγραφής
  Επικοινωνία

Γνώμες Μελών
  Πατήστε εδώ για να
δείτε τι λένε τα μέλη
μας για την ιστοσελίδα
και το forum μας!


 


 
Άρσεις Θανάτου - Tips Για Σωστή Εκτέλεση
Άρσεις Θανάτου - Tips Για Σωστή Εκτέλεση
Από Την Προπονητική Ομάδα Bodybuilders.gr
9 Οκτωβρίου, 2013


Οι άρσεις θανάτου είναι μια από της καλύτερες ασκήσεις για τη συνολική εκγύμναση του σώματος, και τη βελτίωση της δύναμης σε πολλαπλές μυϊκές ομάδες.

Η σωστή εκτέλεση της όμως είναι κάτι το οποίο φαίνεται να δυσκολεύει αρκετούς αθλούμενους που κάνουν τα πρώτα τους βήματα με τα βάρη και το γυμναστήριο.

Οι παρακάτω συμβουλές θα σας βοηθήσουν να βελτιώσετε την εκτέλεση των άρσεων θανάτου και να έχετε γρηγορότερα αποτελέσματα.

Πειραματιστείτε με ελαφριά κιλά αρχικά για να μάθετε άπταιστη εκτέλεση.

Άρσεις Θανάτου - Σημεία Προσοχής:

1) Η πλάτη είναι πάντα ίσια. Προσέξτε τη στάση του σώματος όταν παίρνω την μπάρα από κάτω. Όχι καμπούρα, στήθος στητό, βλέμμα μπροστά. Λαβή μεικτή (η μια παλάμη κοιτάζει προς τα πάνω, η άλλη προς τα κάτω). 

2) Σηκώνετε τη μπάρα βάζοντας ώθηση με τον γλουτό. Αυτός είναι που σηκώνει όλο το βάρος. 

3) Τα χέρια και εδώ παίζουν το ρόλο "γάντζου". Δεν βάζετε καθόλου δύναμη. Σκεφτείτε πως τα χέρια είναι σκοινιά που κρέμεται η μπάρα και όλο το βάρος το στέλνετε στον γλουτό. 

4) Η μπάρα να "κυλάει" κοντά στο σώμα, λες και έχει ροδάκια. 

5) Επαναλήψεις όχι με ορμή, αλλά αρμονικές.

6) Τελειώνοντας την άσκηση αφήνουμε με τον ίδιο τρόπο που πήραμε την μπάρα από το δάπεδο. 

7) Την μπάρα μπορείτε σε κάθε επανάληψη είτε να την ακουμπάτε τελείως κάτω (από εκεί κι'όλας βγαίνει το όνομα "νεκρές άρσεις"), ή να φτάνετε ένα "κλικ" πριν ακουμπήσει, ώστε να έχετε συνεχόμενη τάση στον μυ. Και τα δύο σωστά είναι (μπορείτε να κάνετε και με τους δύο τρόπους).

Για συζήτηση σχετικά με τις άρσεις θανάτου, και βίντεο εκτέλεσης, πατήστε εδώ:
Σειρά Ασκήσεων Bodybuilding: Άρσεις Θανάτου


Copyright 2013 - Bodybuilders.gr
Bodybuilders.gr - Η Μεγαλύτερη Ελληνική Ιστοσελίδα Για Bodybuilding & Fitness
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς τη γραπτή συναίνεση των υπευθύνων της ιστοσελίδας



 Περισσότερες πληροφορίες στην κατηγορία
Ασκήσεις Γυμναστικής Με Βάρη Και Περιγραφές
  Στρατιωτικές Πιέσεις Για Μυϊκό Όγκο Στους Ώμους
  Πλάγιες Εκτάσεις Αλτήρων: Μια Διαφορετική Εκτέλεση
  5 Ασκήσεις Που Δεν Πρέπει Να Κάνουμε
   

   

   

 

Έλληνες Πρωταθλητές
Σπύρος Μπουρνάζος - Spyros Bournazos
Μιχάλης Κεφαλιανός - Michael Kefalianos
Μανώλης Καραμανλάκης - Manolis Karamanlakis
Αλέκος Σιατραβάνης
Μανώλης Τζινίδης
Δαυίδ Μπαλάσας

Έλατε στην παρέα μας στο Bodybuilders.gr Facebook fan page. Βρείτε Μας Στο Google+ Πατήστε εδώ για να δείτε τα πιο πρόσφατα μας video στο YouTube!

  

 
   
   


ΑΡΧΙΚΗ     |     ΑΡΘΡΑ     |     BODYBUILDING FORUM     |     ΝΕΑ BODYBUILDING  

 Bodybuilding Resources - Αυτόγραφα Bodybuilding - Αγώνες Bodybuilding 2015 

Προστασία Περιεχομένου Copyscape - Οι Παραβάτες Θα Διωχθούν Νομικά

All Rights Reserved 2004 - 2017 © Bodybuilders.gr  -  Designed by METAFORCE
Ιατρικό Disclaimer - Όροι Χρήσης