ΑΡΧΙΚΗ  |   BODYBUILDING FORUM |   
   
   

Κατηγορίες Άρθρων

  Γενικά
  Διατροφή
  Συμπληρώματα Διατροφής
  Προετοιμασία Αγώνων
  Απώλεια Λίπους
  Προπονήσεις
  Αγώνες Bodybuilding
  Φωτογραφίες Αγώνων
  Ασκήσεις Bodybuilding
  Γυναικείο Fitness
  Για Αρχάριους
  Επιστήμη & Έρευνα
  Συνεντεύξεις
  Videos
  Bodybuilding News

Bodybuilding Forum
  Αρχική Σελίδα Forum
  Φόρμα Εγγραφής
  Επικοινωνία

Γνώμες Μελών
  Πατήστε εδώ για να
δείτε τι λένε τα μέλη
μας για την ιστοσελίδα
και το forum μας!


 


 
Το Μοσχάρι Στη Διατροφή Bodybuilding

Το Μοσχάρι Και Τα Ωφέλη Του Στη Διατροφή Bodybuilding
Από Τον Σταύρο Παπαδόπουλο, Mr. Hellas 2003 & 2005
Team Bodybuilders.gr



Σταύρος Παπαδόπουλος - Mr. Hellas

Οι τελευταιες ερευνες σχετικα με τις διατροφες της σωματικης διαπλασης, αναφερονται στις ευεργετικες ικανοτητες που εχει το κοτοπουλο κ το ψαρι στην διαιτα για γραμμωση. Αυτο τοποθετει αυτοματος το μοσχαρι στον θρονο των τροφων που χρησιμοποιουνται για αποκτηση μυικης μαζας!
Ειμαι σιγουρος οτι ο Arnold Schwarzenegger
στη διατροφη του κ ο Φρανκο θα εκπλαγουν με τις σημερινες ερευνες επανω στη διατροφη διοτι εκεινοι ετρωγαν αμετρητα γευματα μοσχαρι στην αγωνιστικη τους διαιτα!

Αυτο δειχνει οτι αρκετα χρονια πριν η εμπειρια ηταν πολυ πιο μπροστα απο την επιστημη που τελικα αποφασισε οτι θα ηταν καλο να τρωμε στην διαιτα μας 2 γευματα απο μοσχαρι καθημερινα!

Παρακατω λοιπον θα αναπτυξω 10 λογους οπου θα πρεπει κ εμεις να συμπεριλαβουμε το μοσχαρι στην διατροφη μας.

1) Περιεχει κρεατινη.
Το μοσχαρισιο κρεας ειναι ιδανικο στο να προαγει την δυναμη κ την μυικη αναπτυξη, διοτι περιεχει το υψηλοτερο ποσοστο κρεατινης απο ολες τις τροφες.
Η κρεατινη οπως ολοι γνωριζουμε ειναι μια πηγη ενεργειας για τους μυς η οποια μας βοηθα να γυμναζομαστε σκληρα για μεγαλυτερα χρονικα διαστηματα με το να αντικαθιστα την τριφοσφορικη αδενοσινη (atp).

2) Περιεχει βιταμινη b6
Οσο περισσοτερη πρωτεινη λαμβανουμε στην διατροφη μας,τοσο περισσοτερη βιτ b6 χρειαζομαστε! Αυτη υπαρχει αφθονη στο μοσχαρισιο κρεας η οποια μας βοηθα να αναρρωνουμε απο πολυ σκληρες προπονησεις κ να μεταβολιζουμε την πρωτεινη οπως επισης κ την πρωτεινοσυνθεση.

3) Περιεχει καρνιτινη.
Το κοτοπουλο κ το ψαρι ειναι αρκετα χαμηλα κ σε κρεατινη κ σε καρνιτινη.Το μοσχαρι αντιθετος ειναι φουλ κ απο τα δυο συστατικα.Η καρνιτινη ειναι πολυ χρησιμη στο να υποστηριζει τον μεταβολισμο των λιπων κ να βοηθα την αποροφηση των bcaa αμινοξεων,τα οποια ειναι τα χρησιμοτερα αμινοξεα για την δημιουργια μυων.

4) Περιεχει ποτασιο & πρωτεινη.
To ποτασιο ειναι ενα μεταλλο το οποιο πρωταγωνιστει στη διαιτα αρκετων αθλητων.
Χαμηλα ποσοστα απο ποτασιο μπορουν να βλαψουν την πρωτεινοσυνθεση οπως επισης να ειναι κ αιτια χαμηλης παραγωγης αυξητικης ορμονης κ μιμητικου παραγοντα ινσουλινης 1(igf1).
Το μοσχαρι οπως προανεφερα ειναι κ μια πολυ καλη πηγη πρωτεινης κ συγκεκριμενα σε 100γρ καθαρου απο λιπος κρεατος μοσχαριου περιεχονται 22γρ πρωτοκλασσατης πρωτεινης!

5) Ειναι πηγη cla
& ειναι αρκετα χαμηλο σε λιπος.
Υπαρχουν μερικα σημεια στο μοσχαρι τα οποια ειναι εξαιρετικα αλιπα,οπως το φιλετο, το οποιο εχει λιγοτερο λιπος κ απο το κοτοπουλο.Συν αυτο το κρεας αυτο ειναι κ γεματο απο cla το οποιο ειναι ενα πολυ δυνατο αντιοξειδωτικο για τον οργανισμο κ προστατευει τον μυικο ιστο απο την καταστροφη που μπορει να υποστει απο την βαρια προπονηση με βαρη.επισης το cla χρησ. για την αυξηση μυικης δρωντας σαν αντικαταβολικο

6) Προσφερει ποικιλια στην διατροφη μας.
Το κοτοπουλο στηθος, γινεται αρκετα βαρετο οταν το καταναλωνουμε καθημερινα για εβδομαδες ολοκληρες,μηνες,χρονια.
Το μοσχαρι ομως εχει τοσα μερη τα οποια μπορουμε να χρησιμοποιησουμε στο καθημερινο μας διαιτολογιο τα οποια εχουν το καθενα την δικη του ξεχωριστη θρεπτικη αξια κ γευση
(μπριζολα,
φιλετο, απαχος κιμας απο μπουτι, ποντικι κτλ).

7) Περιεχει ψευδαργυρο κ μαγνησιο.
Ο ψευδαργυρος ειναι αλλο ενα αντιοξυδωτικο που βοηθα την πρωτεινοσυνθεση κ την μυικη αναπτυξη! Mαζι με την γλουταμινη κ την b6 που περιεχει το μοσχαρισιο κρεας,ο ψευδ. δουλευει συνεργιακα κ ενισχυει σημαντικα το συστημα ανναρωσης του οργανισμου. Το μαγνησιο απ την αλλη υποστηριζει την πρωτεινοσυνθεση κ βοηθα την παραγωγη της ινσουλινης, μια απο τις πιο αναβολικες ορμονες του οργανισμου.

8) Περιεχει σιδηρο.
Ο σιδηρος ειναι το μεταλλο που βοηθα στην" δημιουργια του αιματος" κ ειναι αυθονο στο μοσχαρι ειδικα σε σχεση με το κοτοπουλο κ το ψαρι.

9) Περιεχει αλανινη.
Η αλανινη ειναι ενα "πονηρο" αμινοξυ το οποιο βοηθα να φτιαχνει ο οργανισμος γλυκογονο απο την πρωτεινη.
Αν καποιος λαμβανει εξαιρετικα μικρο ποσοστο υδατανθρακων απο την διατροφη του,ερχεται η αλανινη κ μετατρεπει καποιο ποσοστο πρωτεινης σε γλυκογονο με αποτελεσμα να παρεχει ενεργεια στους μυς κατα την ωρα της προπονησης.
Η ομορφια ομως της αλανινης ειναι οτι προστετευει τους μυς ωστε να μην χρησιμοποιουνται για καυσιμο κατα την διαρκεια της προπονησης, να μην "καουν" δηλ.

10) Περιεχει βιταμινη b12.
Η βιτ
αμινη b12 ειναι απαραιτητη για την παραγωγη ερυθρων αιμοσφαιριων τα οποια ειναι κ υπευθυνα στο να μεταφερουν οξυγονο στον μυικο ιστο.βοηθα επισης να μεταβολιζονται τα υποποροιοντα των bcaa ωστε να εχουμε ενεργεια στο σωμα μας στην σκληρη προπονηση.




Copyright 2009 - Bodybuilders.gr
Bodybuilders.gr - Η Μεγαλύτερη Ελληνική Ιστοσελίδα Για Bodybuilding & Fitness.
Απαγορεύεται η αναδημοσίευση χωρίς τη γραπτή συναίνεση των υπευθύνων της ιστοσελίδας.

 

 



 Περισσότερες πληροφορίες στην κατηγορία
Άρθρα Για Διατροφή Bodybuilding Και Μυική Ανάπτυξη
  Πρόγραμμα Διατροφής Όγκου Με ή Χωρίς Συμπληρώματα
  Διατροφή Bodybuilding - Επιλογές Τροφών Ανά Γεύμα
  Λίστες Τροφών Για Διατροφή Bodybuilding & Fitness
  Τα Εξαιρετικά Οφέλη Των Αναγκαίων Λιπαρών Οξέων
  Ψάρι & Διατροφή Bodybuilding - Διατροφικά Στοιχεία
  Καθαρή Διατροφή vs Διατροφή Junk Food Σε Έλλειμμα
  Διατροφή Για Κοιλιακούς - Μία Λάθος Προσέγγιση
  Σπιτικό Ρόφημα Όγκου Για Γρήγορους Μεταβολισμούς
  Λαχταριστά Muffin Στη Διατροφή Γράμμωσης?
  Μεταπροπονητική Διατροφή - Απλοποίηση & Χρονισμός
  Η Διατροφή Bodybuilding Του Arnold Schwarzenegger
  Διατροφή Για Όγκο - Πλήρες Πλάνο Όγκου & Γεύματα
  Διατροφή Μετά Την Προπόνηση Με Βάρη
  Διατροφή Για Αύξηση Άλιπης Μυικής Μάζας Γρήγορα
  Αμινοξέα - Ποιά Είναι Απαραίτητα Για Bodybuilding
  Συμβουλές Bodybuilding Για Ανάπτυξη Όγκου
  Λίπη: Είδη Και Ο Ρόλος Τους Στη Διατροφή Μας
  Υδατάνθρακες - Κατηγορίες Και Σημασία Στη Διατροφή
  Αυξημένοι Υδατάνθρακες Μεταπροπονητικά
  Πρωτείνες & Bodybuilding: Τα δομικά υλικά των μυών
  Η Σημασία Του Ψαριόυ Στη Διατροφή Ενός Bodybuilder
  Πρόσθετα Τροφίμων Και Διατροφή Για Bodybuilders
  Σωστή Διατροφή Bodybuilders: Βιταμίνες & Μέταλλα
   

    Olympia Weekend 2016

   

   


Έλληνες Πρωταθλητές
Σπύρος Μπουρνάζος - Spyros Bournazos
Στράτος Αργυράκης
Μιχάλης Κεφαλιανός - Michael Kefalianos
Βασίλης Μπουζιανάς
Σάκης Τσιλιγκούδης
Αλέκος Σιατραβάνης
Παναγιώτης Σιώτης
Γιάννης Γρίμμης
Βαγγέλης Φύτρος
Μανώλης Καραμανλάκης - Manolis Karamanlakis
Νίκος Σιγάλας
Ιωάννης Γκίνης
Νίκος Αντώνης
Δημήτρης Αναστασάκης
Σταύρος Παπαδόπουλος
Μανώλης Τζινίδης
Δαυίδ Μπαλάσας

Έλατε στην παρέα μας στο Bodybuilders.gr Facebook fan page. Βρείτε Μας Στο Google+ Πατήστε εδώ για να δείτε τα πιο πρόσφατα μας video στο YouTube!

 

 
   
   


ΑΡΧΙΚΗ     |     ΑΡΘΡΑ     |     BODYBUILDING FORUM     |     ΝΕΑ BODYBUILDING  

 Bodybuilding Resources - Αυτόγραφα Bodybuilding - Αγώνες Bodybuilding 2015 

Προστασία Περιεχομένου Copyscape - Οι Παραβάτες Θα Διωχθούν Νομικά

All Rights Reserved 2004 - 2017 © Bodybuilders.gr  -  Designed by METAFORCE
Ιατρικό Disclaimer - Όροι Χρήσης