ΑΡΧΙΚΗ  |   BODYBUILDING FORUM |   
   
   

Κατηγορίες Άρθρων

  Γενικά
  Διατροφή
  Συμπληρώματα Διατροφής
  Προετοιμασία Αγώνων
  Απώλεια Λίπους
  Προπονήσεις
  Αγώνες Bodybuilding
  Φωτογραφίες Αγώνων
  Ασκήσεις Bodybuilding
  Γυναικείο Fitness
  Για Αρχάριους
  Επιστήμη & Έρευνα
  Συνεντεύξεις
  Videos
  Bodybuilding News

Bodybuilding Forum
  Αρχική Σελίδα Forum
  Φόρμα Εγγραφής
  Επικοινωνία

Γνώμες Μελών
  Πατήστε εδώ για να
δείτε τι λένε τα μέλη
μας για την ιστοσελίδα
και το forum μας!


 


 
Συμβουλές Bodybuilding Για Ανάπτυξη Όγκου

Επτά κανόνες για γρήγορη ανάπτυξη μυικού όγκου
Από την ομάδα του
Bodybuilders.gr

1. ΤΡΩΤΕ ΣΑΝ ΑΡΚΟΥΔΑ

Ο μόνος τρόπος για να πετύχετε το μεγαλύτερο κέρδος από τη διατροφή είναι να τρώτε σαν πρωταθλητής. Με άλλα λόγια, για να κερδίσετε σε μυς πρέπει να διαθέτετε πάντα υπερβολική ενέργεια. Βεβαιωθείτε ότι πέρνετε τουλάχιστον 2-3γρ. πρωτεϊνης και 4-5γρ. υδατάνθρακες για κάθε κιλό σωματικού βάρους. Τρώτε ποιοτικά λίπη όπως αυτά που βρίσκονται στον λιναρόσπορο, στο λάδι της ελιάς κλπ. Τέλος σταματήστε σε περίοδο όγκου τις αερόβιες ασκήσεις.

2. ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ
Γι'αυτό τις ονόμασαν βασικές ή κλασικές, γιατί δοκιμάστηκαν στο χρόνο και ανέδειξαν τους περισσότερους πρωταθλητές. Πάγκος, σκουώτ και άρσεις θανάτου. Σ'αυτές τις τρεις μπορείτε να προσθέσετε κάμψεις με μπάρα, στρατιωτικές πιέσεις και τα παρόμοια.

3. ΑΚΟΛΟΥΘΕΙΣΤΕ ΣΟΒΑΡΗ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ
Και σοβαρή προπόνηση σημαίνει σσηρή προπόνηση με μεγάλα βάρη, αλλά και σωστή φόρμα. Σαν κανόνα να προσπαθείτε να γυμνάζεστε με το 60-80% του βάρους που θα εκτελούσατε μόνο μια επανάληψη.

4. ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΒΑΡΗ
Ίσως το περισσότερο παραμελημένο μέρος της προπόνησης στο bodybuilding είναι η ανάπαυση. Η προπόνηση στο γυμναστήριο ταλαιπωρεί τους μυς. Ο ύπνος, είναι το χρονικό διάστημα που το σώμα γιατρεύει και αναπλάθει τις ζημιές. Χωρίς το σωστό ύπνο, ποτέ δεν θα πετύχετε το αποτέλεσμα που θέλετε.

5. ΜΗΝ ΥΠΕΡΠΡΟΠΟΝΗΣΤΕ
Η υπερβολική προπόνηση μπορεί να σας πάει πίσω μήνες ή και χρόνια. Μην προπονείτε κάθε μέρος του σώματος πάνω από μια φορά της εβδομάδα. Όπως με τον ύπνο, έτσι το σώμα χρειάζεται ανάπαυση μεταξύ των προπονήσεων. Ακολουθείστε τη "χρυσή δωδεκάδα" του bodybuilding. Δώδεκα συνολικά σετ για κάθε μέρος του σώματος είναι υπερ αρκετά! Εάν δεν κουράζεστε, σημαίνει ότι δεν χρησιμοποιείτε αρκετό βάρος. Τέλος, αν γυμνάζεστε σωστά, μην ξεπερνάτε τα 90 λεπτά για κάθε προπόνηση.

6. ΞΕΚΟΥΡΑΖΕΣΤΕ ΣΠΙΤΙ,ΟΧΙ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΟ
Δεν θα πρέπει ποτέ να ξεκουράζεστε περισσότερο από δύο λεπτά μεταξύ των σετ. Μέσα σε 90-120 δευτερόλεπτα έχετε αρκετό χρόνο να βρείτε την ανάσα σας και τις δυνάμεις για ένα σωστό επόμενο σετ. Πέρα από τα 2 λεπτά κινδυνεύετε να χάσσετε τη σωστή άντληση του αίματος στους μυς και συνεπώς την προπόνηση.

7. ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΚΑΙ ΕΝΑΛΛΑΓΗ
Συνέπεια σημαίνει να γυμνάζεστε όταν πρέπει και όχι να βρίσκετε δικαιολογίες για να δείτε αγώνα στην τηλεόραση ή να βγείτε για καφέ.. Περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο σπορ, το bodybuilding απαιτεί σε μεγάλο βαθμό υποχρεώσεις και αφοσίωση. Αν δεν μπορείτε, μην ξεκινάτε στα σοβαρά.
Ταυτόχρονα, με τη συνέπεια, απαραίτητη ειναι και η εναλλαγή(ή παραλλαγή) των ασκήσεων όταν αποβούν στατικές σε αποτελέσματα. Ανακατέψτε την σειρά των ασκήσεων, αλλάξτε τις λαβές των χεριών εδώ και εκεί, προσθέστε κάποιες νέες ασκήσεις μια στις τόσες για να κάνετε το σώμα σας να ξαφνιαστεί.
Ακολουθείστε τους κανόνες αυτούς με ακρίβεια και... καλά αποτελέσματα!
 



 Περισσότερες πληροφορίες στην κατηγορία
Άρθρα Για Διατροφή Bodybuilding Και Μυική Ανάπτυξη
  Βρώμη - Η Υπερτροφή Ενέργειας Του Bodybuilding
  Πρόγραμμα Διατροφής Όγκου Με ή Χωρίς Συμπληρώματα
  Διατροφή Bodybuilding - Επιλογές Τροφών Ανά Γεύμα
  Λίστες Τροφών Για Διατροφή Bodybuilding & Fitness
  Τα Εξαιρετικά Οφέλη Των Αναγκαίων Λιπαρών Οξέων
  Ψάρι & Διατροφή Bodybuilding - Διατροφικά Στοιχεία
  Καθαρή Διατροφή vs Διατροφή Junk Food Σε Έλλειμμα
  Διατροφή Για Κοιλιακούς - Μία Λάθος Προσέγγιση
  Σπιτικό Ρόφημα Όγκου Για Γρήγορους Μεταβολισμούς
  Λαχταριστά Muffin Στη Διατροφή Γράμμωσης?
  Το Μοσχάρι Στη Διατροφή Bodybuilding
  Μεταπροπονητική Διατροφή - Απλοποίηση & Χρονισμός
  Η Διατροφή Bodybuilding Του Arnold Schwarzenegger
  Διατροφή Για Όγκο - Πλήρες Πλάνο Όγκου & Γεύματα
  Διατροφή Μετά Την Προπόνηση Με Βάρη
  Αμινοξέα - Ποιά Είναι Απαραίτητα Για Bodybuilding
  Διατροφή Για Αύξηση Άλιπης Μυικής Μάζας Γρήγορα
  Λίπη: Είδη Και Ο Ρόλος Τους Στη Διατροφή Μας
  Υδατάνθρακες - Κατηγορίες Και Σημασία Στη Διατροφή
  Αυξημένοι Υδατάνθρακες Μεταπροπονητικά
  Πρωτείνες & Bodybuilding: Τα δομικά υλικά των μυών
  Η Σημασία Του Ψαριόυ Στη Διατροφή Ενός Bodybuilder
  Πρόσθετα Τροφίμων Και Διατροφή Για Bodybuilders
  Σωστή Διατροφή Bodybuilders: Βιταμίνες & Μέταλλα
   

   

   

 

Έλληνες Πρωταθλητές
Σπύρος Μπουρνάζος - Spyros Bournazos
Μιχάλης Κεφαλιανός - Michael Kefalianos
Μανώλης Καραμανλάκης - Manolis Karamanlakis
Αλέκος Σιατραβάνης
Μανώλης Τζινίδης
Δαυίδ Μπαλάσας

Έλατε στην παρέα μας στο Bodybuilders.gr Facebook fan page. Βρείτε Μας Στο Google+ Πατήστε εδώ για να δείτε τα πιο πρόσφατα μας video στο YouTube!

  

 
   
   


ΑΡΧΙΚΗ     |     ΑΡΘΡΑ     |     BODYBUILDING FORUM     |     ΝΕΑ BODYBUILDING  

 Bodybuilding Resources - Αυτόγραφα Bodybuilding - Αγώνες Bodybuilding 2015 

Προστασία Περιεχομένου Copyscape - Οι Παραβάτες Θα Διωχθούν Νομικά

All Rights Reserved 2004 - 2017 © Bodybuilders.gr  -  Designed by METAFORCE
Ιατρικό Disclaimer - Όροι Χρήσης