ΑΡΧΙΚΗ  |   BODYBUILDING FORUM |   
   
   

Κατηγορίες Άρθρων

  Γενικά
  Διατροφή
  Συμπληρώματα Διατροφής
  Προετοιμασία Αγώνων
  Απώλεια Λίπους
  Προπονήσεις
  Αγώνες Bodybuilding
  Φωτογραφίες Αγώνων
  Ασκήσεις Bodybuilding
  Γυναικείο Fitness
  Για Αρχάριους
  Επιστήμη & Έρευνα
  Συνεντεύξεις
  Videos
  Bodybuilding News

Bodybuilding Forum
  Αρχική Σελίδα Forum
  Φόρμα Εγγραφής
  Επικοινωνία

Σελίδες Bodybuilding
  Ασκήσεις Με Βάρη
  e-Store
  Διαφήμιση

Γνώμες Μελών
  Πατήστε εδώ για να
δείτε τι λένε τα μέλη
μας για την ιστοσελίδα
και το forum μας!


 


 
Συμβουλές Fitness Για Γυναίκες Πριν Την Παραλία
Συμβουλές Fitness Για Γυναίκες Πριν Βγουν Στην Παραλία
Της Νόρας Κόλλια, Bodybuilders.gr Team


Καθώς δεν μας απομένουν παρά 3 μήνες από την εξόρμησή μας στη θάλασσα,θα ήθελα να επισημάνω κάποια πράγματα που βλέπω κι ακούω στο γυμναστήριο από γυναίκες διαφόρων ηλικιών και να ξεδιαλύνω λίγο το τοπίο για όσες έχουν τη δύναμη να ακούσουν την αλήθεια και θέλουν πραγματικά να προσπαθήσουν και να βγουν με αυτοπεποίθηση στις παραλίες.

Αν δώσουν λίγη βάση στα παρακάτω,δεν θα "κολλήσουν" ούτε στιγμή να σηκωθούν από την ξαπλώστρα!

Υπάρχουν κάποιες πάγιες αρχές που θα πρέπει να ακολουθούμε προκειμένου να μην τρέχουμε (και να μην φτάνουμε)την τελευταία στιγμή για λύσεις:

1. Ξεκινάμε νωρίς.
Οι περισσότερες κρίνουν αναγκαία την εγγραφή στο γυμναστήριο κάπου στις αρχές Μαίου,το σωστό όμως είναι να γυμναζόμαστε όλον τον χρόνο για να μπορούμε να δούμε τα πραγματικά οφέλη της άσκησης.
Επειδή όμως πολλές κοπέλες δεν είναι fans της γυμναστικής,ας επιστρατεύσουν το κουράγιο και την υπομονή του από τον Μάρτιο,ώστε να έχουν ένα χρονικό περιθώριο επαρκές για να διορθώσουν τα "κακώς κείμενα" σε ικανοποιητικό βαθμό μέχρι τον Ιούνιο!

2. Ακολουθούμε εντατικά.
Αλλο "γράφτηκα στο γυμναστήριο" κι άλλο "πάω στο γυμναστήριο"..
Πολλές κάνουν μια εγγραφή μόνο και μόνο για να διασκεδάσουν τις εντυπώσεις και τις τύψεις των γαστρονομικών τους ατασθαλιών,ξεχνούν όμως ότι στην προκειμένη περίπτωση μια και μόνο δοκιμή δεν αρκεί!

3. Δεν κάνουμε του κεφαλιού μας.
Αφού καταφέρατε να γραφτείτε και έρθετε στο γυμναστήριο,φροντίστε τώρα να μην πηγαινοέρχεστε τσάμπα.Ακολουθήστε το πρόγραμμα που θα σας πει ο γυμναστής σας και μην παίζετε "κρυφτούλι" στους απαγωγούς και στο peck deck!Τοπικό αδυνάτισμα δεν υπάρχει και το σώμα πρέπει να γυμνάζεται ολοκληρωμένα για να δώσει μια σωστή εικόνα

4. Ναι στην διατροφή,όχι στις δίαιτες express
Πάνω στον πανικό και την βιασύνη πολλές καταφεύγουν σε δίαιτες-αστραπή με συνέπεια την απώλεια μυικού ιστού,ενώ το λίπος παραμένει.Ετσι έχουμε την ανεπιθύμητη χαλάρωση ή ακόμα και ραγάδες που δεν πρόκειται να τις ξεφορτωθούμε ποτέ.
Για να αποφύγουμε τέτοιες καταστάσεις,θα πρέπει και την διαιτά μας να την ξεκινήσουμε από νωρίς,ταυτόχρονα με την άσκηση και να είναι κι αυτή σχεδιασμένη από κάποιον ειδικό κι όχι προσωπικές πατέντες.

5. Οχι στις κρέμες αδυνατίσματος
Καταρχήν κρέμες που να κάνουν θαύματα δεν υπάρχουν.Μια κρέμα αδυνατίσματος,όσο καλή και να είναι δεν μπορεί να αντικαταστήσει την δράση της διατροφής και της άσκησης.Στην καλύτερη των περιπτώσεων να δράσει βοηθητικά κι αυτό πάλι κάτω από προϋποθέσεις.Μην θυμηθείτε να χρησιμοποιήσετε τέτοιες κρέμες λίγο πριν αρχίσετε τα μπάνια γιατί θα βγείτε με την κυτταρίτιδα πιο φάτσα-φόρα από ποτέ!

6. Ναι στη σάουνα
Αλλά να ξεκαθαρίσουμε ότι δεν καίει το λίπος όπως πολλοί θέλουν να πιστεύουν,απλά αποτοξινώνει και αναζωογονεί την επιδερμίδα.Σε συνδυασμό με ένα καλό peeling συμβάλλει στη μείωση της όψης φλοιού πορτοκαλιού αφού μας "πετάει" τα νερα και μειώνει την κατακράτηση.

7. Ναι στα συμπληρώματα
Ακολουθώντας όλα τα παραπάνω μπορείτε να δώσετε μια extra βοήθεια στον εαυτό σας με την χρήση συμπληρωμάτων που θα προάγουν την καύση λίπους (όπως η καρνιτίνη πχ) και θα χαρίσουν ενέργεια.Δεν είναι τα μαγικά φίτρα κι αν παράλληλα δεν είστε πιστές στην δίαιτά σας ένα συμπλήρωμα δεν θα φέρει την λύση.
Και βέβαια όσο μια διατροφή είναι πιο λιτή και θερμιδικά και θρεπτικά,τόσο πιο απαραίτητη γίνεται η πρόσληψη πολυβιταμινών

8. Σιγουριά και αυτοπεποίθηση
Κανένα σχέδιο δεν πετυχαίνει αν δεν πιστέψουμε πραγματικά σε αυτό.
Αν πιστέψετε ότι φέτος θα βγείτε διαφορετικές στην παραλία τότε ναι,μπορεί να γίνει!!Και μην στεναχωριέστε αν δεν φορέσετε το πιο καυτό μπικίνι για να αποσπάσετε τα βλέμματα..μπορείτε να κερδίσετε τον θαυμασμό και με λίγο παραπάνω ύφασμα!!

Καλή επιτυχία!!

Πατήστε εδώ για περισσότερα άρθρα γυναικέιου fitness & bodybuilding

Copyright 2009 - Bodybuilders.gr - All Rights Reserved
To Μεγαλύτερο Ελληνικό Site & Forum Για Bodybuilding & Fitness



 Περισσότερες πληροφορίες στην κατηγορία
Γυναικείο Fitness - Διατροφή & Προγράμματα
  Συμπληρώματα Κρεατίνης Και Γυναικείο Fitness
  Πρόγραμμα Γυμναστικής Για Στητούς Γλουτούς
  Γρήγορες Δίαιτες Και Γιατί Πρέπει Να Αποφεύγονται
  10 Λόγοι Που Οι Γυναίκες Πρέπει Να Κάνουν Βάρη
  Bodybuilding, Fitness & Εγκυμοσύνη
   

    Olympia Weekend 2016

   

   


Έλληνες Πρωταθλητές
Σπύρος Μπουρνάζος - Spyros Bournazos
Στράτος Αργυράκης
Μιχάλης Κεφαλιανός - Michael Kefalianos
Βασίλης Μπουζιανάς
Σάκης Τσιλιγκούδης
Αλέκος Σιατραβάνης
Παναγιώτης Σιώτης
Γιάννης Γρίμμης
Βαγγέλης Φύτρος
Μανώλης Καραμανλάκης - Manolis Karamanlakis
Νίκος Σιγάλας
Ιωάννης Γκίνης
Νίκος Αντώνης
Δημήτρης Αναστασάκης
Σταύρος Παπαδόπουλος
Μανώλης Τζινίδης
Δαυίδ Μπαλάσας

Έλατε στην παρέα μας στο Bodybuilders.gr Facebook fan page. Βρείτε Μας Στο Google+ Πατήστε εδώ για να δείτε τα πιο πρόσφατα μας video στο YouTube!

 

 
   
   


ΑΡΧΙΚΗ     |     ΑΡΘΡΑ     |     BODYBUILDING FORUM     |     ΝΕΑ BODYBUILDING  

 Bodybuilding Resources - Αυτόγραφα Bodybuilding - Αγώνες Bodybuilding 2015 

Προστασία Περιεχομένου Copyscape - Οι Παραβάτες Θα Διωχθούν Νομικά

All Rights Reserved 2004 - 2016 © Bodybuilders.gr  -  Designed by METAFORCE
Ιατρικό Disclaimer - Όροι Χρήσης